بزرگترین مشکل بازاریابی شبکه ای در ایران
نوشته شده توسط : ana1881

بازاریابی شبکه ای در ایران یکی از پدیده های عجیب در ده سال گذشته بوده است ، در ایران تقریبا همه ، بازاریابی شبکه ای را با نام گلد کوئست می شناسند ، شاکیان بسیار ، بسیاری از آدم هایی که که پول خود را از دست دادند و درصد کمی که سود کردند، بعد ها پای محصولات آرایشی اوری فلیم به دنیای بازاریابی شبکه ای باز شد. که آن هم با برچسب غیرقانونی بودن و بسیاری از برچسب های دیگر به حاشیه رانده شد.
در چند سال گذشته ، شکل جدیدی از بازاریابی شبکه ای که تقریبا از همه ارگان ها مجوز دریافت کرده است حضور پررنگ تری به خود گرفته است ، هر چند که در زمان نوشتن این مقاله بسیاری از این شرکت ها به خاطر آنچه تخلف از قوانین گفته می شود به حالت تعلیق در آمده اند.
نکته جالبی که در بین مدیران و بازاریاب های سیستم بازاریابی شبکه ای دیده می شود این است که آن ها معمولا در ۵ دقیقه اول معرفی سیستم خود به این نکته اشاره می کنند که :

سیستم ما با سیستم گلدکوئست فرق می کند.

و این بزرگترین اشتباه این سیستم است که ممکن است تا پایان نتوانند جبرانش کنند.
اگر از یک جمع بخواهید به فیل آبی رنگ فکر نکنند : آنها به فیل آبی فکر می کنند.
اگر از یک جمع بخواهید به فیل قرمز رنگ فکر نکنند : آنها به فیل قرمز فکر می کنند.
تمام افرادی که این جمله را می شنوند که : “بازاریابی شبکه ای ، گلدکوئست نیست” احتمالا احساس می کنند این همان گلد کوئست است و یک تاریخچه منفی که در ذهن آنها بازپخش می شود ، شاید بسیاری از افرادی که در بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنند به فعالیت های قبلی خود در گلدکوئست افتخار هم بکنند ولی بهترین روش برای قانع کردن افراد این است که ذهن آنها را از ایده های منفی دور کنید. و ایده مثبت و خوشایند خود را در ذهن او بکارید.

منبعشرکت بازاریابی تاو





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: